Seksi markkinoinnissa vei Science Slamin voittoon

TiedeAreena-tapahtumassa neljännen kerran järjestetyn Science Slamin voittopokaalin pokkasi Turun yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin professori Jaana Tähtinen aiheella Satunnaisesti Ehkä Koskee Sinua Itseäsikin ja mainonta. Voittaja hurmasi...

TiedeAreena-tapahtumassa neljännen kerran järjestetyn Science Slamin voittopokaalin pokkasi Turun yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin professori Jaana Tähtinen aiheella Satunnaisesti Ehkä Koskee Sinua Itseäsikin ja mainonta. Voittaja hurmasi yleisön käsitellen seksiä markkinoinnissa humoristisella ja selkeässä tavalla tapahtuman luonteen mukaisesti. Esityksiä kommentoineen asiantuntijaraadin kunniamaininnan sai UCPorissa vieraileva tutkijatohtori Manuel Ninaus (AT). Keski-Euroopassa suosittu Science Slam tuo kansanomaisesti esille tieteen saavutuksia ja tutkimusaiheita. Bar Somassa järjestetyssä tapahtumassa voitosta kilvoitteli viisi yliopistokeskuksen piirissä toimivaa professoria, tutkijaa tai jatko-opiskelijaa.

***

The 4th Science Slam as a part of our larger event TiedeAreena (Science Arena) took place last Friday and was again a huge success! Great, intriguing presentations and lots of audience. We heard slams for example about the research of gamification & games, marketing & sex and so on. We had a professional jury giving slam candidates feedback, but eventually the winner of the evening was selected by the audience. This year's science slam winner is professor of marketing Jaana Tähtinen from University of Turku with her topic concerning the use of sex in marketing. The jury gave the honorary award to our international guest from Austria, Dr. Manuel Ninaus. His topic was Your brain on games.