Kerro Kimble-muistosi 16.11. mennessä!

Digitaalisen kulttuurin tohtoriopiskelija Lilli Sihvonen tekee väitöskirjaa kulttuurituotteiden uudelleenjulkaisemisesta ja uudistamisesta sekä yritysten historian hyödyntämisestä tuotteissa. Esimerkkinä toimii lautapeli Kimble. Kuluttajien Kimble-...

Digitaalisen kulttuurin tohtoriopiskelija Lilli Sihvonen tekee väitöskirjaa kulttuurituotteiden uudelleenjulkaisemisesta ja uudistamisesta sekä yritysten historian hyödyntämisestä tuotteissa. Esimerkkinä toimii lautapeli Kimble. Kuluttajien Kimble-tietoja ja muistoja kartoittamalla Sihvonen tutkii miten yleisö osallistuu kulttuurituotteiden tuottamiseen. Jos sinulla on muistoja tm. kerrottavaa peliin liittyen, täytä kysely 16.11.2015 mennessä ja osallistut Finnkinon leffalippujen arvontaan.

Linkki kyselyyn: https://www.webropolsurveys.com/S/834F841FDA297F8B.par

Lisätietoja:
Lilli Sihvonen
tohtorikoulutettava, digitaalinen kulttuuri
Turun yliopisto Kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen koulutusohjelma
ltmsih@utu.fi | puh. 02 333 8126